Logitech G603 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

Ładna i elegancka mysz dla gaczy

Więcej...

ADATA D8000L

Power bank jak lampa

Więcej...

Asustor AS6302T

Ciekawy NAS od Asustor-a

Więcej...

Smartfon i wirtualna rzeczywistość

Jak dobrać telefon do wirtualnej rzeczywistości?

Więcej...

TP-LINK TL-PB20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Rękawice bezprzewodowe dodadzą nowy akcent w grach VR

Wirtualna rzeczywistość święci triumfy. Od czasu zaprezentowania Oculus Rift różne firmy podążają kursem wytyczonym przez Oculus. Valve, Samsung, HTC ... każdy chce mieć swoje własne rozwiązanie. Problem w tym, że wszystkie firmy skupiają się na tym co widzimy i słyszymy. To co prawda więcej niż wystarczająco, by zanurzyć się w wirtualnym świecie, co jednak gdybyśmy chcieli poczuć interakcję z cyfrowym światem?

Wiele firm i wielu naukowców już nad tym pracuje, ale to chyba naukowcy z Rice University wygrali wyścig. Zaprojektowali oni rękawicę dotykową, która wykorzystuje poduszki powietrzne do symulacji dotyku. Firma Virtuix, która finansuje ten projekt chce by rękawice trafiły do graczy i innych projektów VR. Na razie jednak nie chcą ujawniać jak te rękawice działają.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube