Zalman R1 White

Śnieżna obudowa Zalmana

Więcej...

Green Cell ULTRA J1KND

Zamiennik lepszy od oryginału

Więcej...

MultiSync NEC E241N

Ciekawy monitor dla zwykłego użytkownika

Więcej...

Logitech G533 Wireless

Godne słuchawki dla graczy

Więcej...

MiVue Drive 65 LM

Nawigacja, wideorejestrator i zestaw głośnomówiący w jednym

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

The Void - pierwszy pokój wirtualnej rzeczywistości już jesienią

Wirtualna rzeczywistość rozpala umysły wielu ludzi. Co prawda do holodecków znanych ze Star Trek-a jeszcze kawał drogi, ale ludzie już marzą i już kombinują jak zrealizować coś co kiedyś było tylko filmową fantastyką. Jednym z nich jest Ken Bretschneider, który marzy o bieganiu, skakaniu i łapaniu cyfrowych bandytów. I ma swój projekt holodecku.

Jesienią Ken rozpocznie budowę The Void - skrzynki o wymiarach 60x60 stóp (ok 18x18 metrów), w której gracze będą mogli zanurzyć się w całkiem nowym świecie. Pokoje - skrzynki, zostaną pokryte pianką i... na pierwszy rzut oka nie będą wyglądały ciekawie. Dopiero po założeniu zestawów VR nabiorą one życia - w dosłownym znaczeniu. Przy pomocy oprogramowania ściany przekształcą się w góry, lasy i światy wypełnione życiem. Smoki, gangsterzy ... wszystko będzie zależeć od inwencji programistów.
Bretschneider w jednym z wywiadów powiedział, że jego 30-osobowy zespół pracuje na najnowszych rozwiązaniach VR, ale wciąż nie są one na tyle dobry, by był usatysfakcjonowany. Jego ludzie pracują nad zestawem, który będzie miał zakrzywiony ekran oraz kąt widzenia w zakresie 160-180 stopni. I oczywiście system śledzenia ciała i rękawic, w które mogą być wyposażeni gracze. Jak powiedział, największym wyzwaniem stało się śledzenie ruchu ciała, bo jeśli komputer analizujący obraz spóźni się i nastąpi przesunięcie może to wywołać u uczestnika zabawy chorobę lokomocyjną i nudności.
Ciekawi Was jak zostanie rozwiązany problem poruszania się gracza w taki sposób, by nie uderzył w ścianę? Zobaczcie poniższy film.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube