Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

LG: Wirtualna rzeczywistość dzięki goglom VR dla LG G3

Firma LG Electronics (LG) we współpracy z Google uczyniła kolejny krok w stronę upowszechnienia wirtualnej rzeczywistości, tworząc dedykowany dla LG G3 zestaw współpracujący z Google Cardboard. Dzięki temu użytkownicy flagowego modelu LG mogą cieszyć się nowym wymiarem rozrywki, korzystając z kompatybilnych aplikacji i gier dostępnych w sklepie Google Play.

W odróżnieniu od innych urządzeń VR, które posiadają własny procesor i wyświetlacz, zestaw VR dla LG G3 wykorzystuje możliwości graficzne i dźwiękowe telefonu, przez co całość jest lżejsza i wygodniejsza. Dzięki najlepszemu w tej klasie wyświetlaczowi o rozdzielczości Quad HD gwarantuje użytkownikom uzyskanie znacznie ostrzejszego obrazu, a co za tym idzie płynniejszych i bardziej realistycznych doświadczeń.

Wyjątkowa konstrukcja gogli VR dla LG G3 została dopasowana do jego charakterystycznej budowy, w której w odróżnieniu od większości smartfonów przyciski do regulowania głośności znajdują się z tyłu, a nie z boku obudowy. Dzięki temu unikalnemu rozwiązaniu użytkownicy VR dla G3 mogą w pełni wykorzystać możliwości głośnika o mocy 1 W ze wzmacniaczem Boost AMP, ciesząc się bogatymi i wyraźnymi efektami dźwiękowymi, które wzmacniają niezwykłe wrażenia wzrokowe. Ponadto VR dla G3 współpracuje z zestawami słuchawkowymi Bluetooth, takimi jak LG Tone Infinim™.

Konstrukcja urządzenia do wirtualnej rzeczywistości dla LG została oparta na Google Cardboard, który udostępniono w Internecie dla fanów projektów „Zrób to sam”. Neodymowy magnes pierścieniowy znajdujący się z boku obudowy VR dla LG współpracuje z wbudowanym w smartfon LG G3 żyroskopowym czujnikiem pola magnetycznego, dzięki czemu wybieranie aplikacji oraz przewijanie menu nie wymaga dotykania ekranu. Dodatkowo, by zestaw VR dla G3 był gotowy do użycia, wystarczy włożyć do niego smartfon.

Technologie wirtualnej rzeczywistości nadal znajdują się we wczesnej fazie rozwoju. Jesteśmy u progu zmian, które pozwolą na upowszechnienie dostępu do tej do niedawna zbyt drogiej technologii dla masowego odbiorcy”, powiedział Chris Yie, wiceprezes i szef komunikacji marketingowej działu Mobile Communications firmy LG Electronics. „Wykorzystując Google Cardboard damy dostęp do wirtualnej rzeczywistości konsumentom, ale także przekażemy tę technologię specjalistom, którzy pewnego dnia pokażą nam, jak może ona ulepszyć nasze życie”.

„Wprowadzając Google Cardboard chcieliśmy zapewnić użytkownikom urządzeń mobilnych dostęp do fascynujących doznań”, powiedział Andrew Nartker, manager produktu Google Cardboard. „Bardzo podoba nam się projekt VR dla G3 i cieszymy się, że programiści i producenci, tworzą innowacje oparte na Google Cardboard. To właśnie dzięki nim wirtualna rzeczywistość staje się bardziej dostępna”.

Promocja zestawu VR dla LG G3 ruszy w tym miesiącu w wybranych krajach. Jego nabywcy będą mogli też pobrać bezpłatną grę VR „Robobliteration”, skanując QR kod znajdujący się wewnątrz opakowania.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube