Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

MIONIX: Łładowanie indukcyjne peryferii dla graczy

Mysz - duże zdjęcie

Concept PX to kolejny innowacyjny pomysł Mionix Labs, znanego z realizacji projektu myszy z czujnikiem stresu - Naos Quantified Gaming. W jaki sposób Szwedzi chcą obejść konieczność ładowania bezprzewodowego myszek?

Jak reklamuje je szwedzki producent, Concept PX to połączenie „dwóch światów”. Może być używane zarówno jako mysz bezprzewodowa jak i ta ograniczona kablem. Mionix pracując nad tą technologią chce rozwiązać największy problem z bezprzewodowymi myszkami, czyli konieczność ich ładowania. Rozwiązaniem, które ma w tym pomóc jest ładowanie indukcyjne.
Kluczem do niego będzie zaawansowana technicznie podkładka. Dzięki takiemu rozwiązaniu można korzystać z myszy jednocześnie ją ładując. Obsługa jest bardzo prosta – kontroler ładowany jest już od pierwszej chwili kontaktu z podkładką. Co ciekawe, mysz można także „klasycznie” podłączyć kablem do komputera.
PX to wciąż koncept, który rozwijany jest już od dłuższego czasu. Jak chwali się producent, ma być on zupełnie nową kategorią myszy bezprzewodowych. O innowacyjności i ciekawym pomyśle tego rozwiązania świadczy choćby otrzymana w 2014 roku nagroda „Best of CES Awards” przyznana przez organizatorów największych targów elektroniki użytkowej w Las Vegas.
Na tę chwilę nie wiadomo kiedy Concept PX mógłby pojawić się w sklepach. Póki co pozostaje nam czekać i przyglądać się nader ciekawym i innowacyjnym działaniom firmy Mionix.

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube