Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test tabletu Toshiba Encore WT8-A-102

  • Opublikowano: niedziela, 18, maj 2014 06:31
  • 18 Maj

Testy wydajnościowe
Tablet pracujący pod kontrolą Windowsa 8.1 teoretycznie ma taką samą funkcjonalność, jak komputer stacjonarny czy laptop, jednak z uwagi na małe rozmiary jego wydajność to już inna sprawa. I niestety, kilka przykładowych benchmarków, które uruchomiłem pokazały, że tablet ma spore problemy z wydajnością. Przetestowałem go wykorzystując takie programy testowe jak SuperPi, Datamarck, Cinebench R11. Zdjęcia z wynikami testów prezentuję poniżej.

tablet toshiba encore wt8-a-102 14 20140513 1294901517 tablet toshiba encore wt8-a-102 15 20140513 1997032182

tablet toshiba encore wt8-a-102 16 20140513 1018233570 tablet toshiba encore wt8-a-102 18 20140513 1881838226
tablet toshiba encore wt8-a-102 19 20140513 1498544651 tablet toshiba encore wt8-a-102 20 20140513 1432327172

tablet toshiba encore wt8-a-102 21 20140513 1658000109 tablet toshiba encore wt8-a-102 6 20140513 1970419768

Jak widać, pomimo tego, że sercem Encore jest czterordzeniowy procesor Intel® Atom™ Z3740 wydajność jest nie najlepsza. Wyliczanie liczby Pi przy próbce 8 MB trwało ponad 12 godzin. Nie wróży to dobrze programom, które wymagają sporej mocy obliczeniowej. Gry i programy z zaawansowaną grafiką na pewno nie będą płynnie pracować na tym tablecie, o ile się uruchomią.

Warto też sprawdzić jak tablet radzi sobie z komunikacją przez sieć radiową. Zwrócę tu uwagę, że pomiary zależą od otoczenia i istniejących w pobliżu sieci WiFi, które mogą wprowadzać zakłócenia. Niemniej, nie wygląda to źle.

sila sygnau

WiFI 802.11n - 1GB

WiFI 802.11n - 4GB

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube