Tribe Gwiezdne wojny Pop Darth Vader

Słuchawki dla fanów Gwiezdnych wojen

Więcej...

Sennheiser IE 800 S

Słuchawki dla smakoszy

Więcej...

Sennheiser GSP 600

Gamingowe słuchawki dla wymagających

Więcej...

Natec Firefly Pro

Lampka inna niż reszta

Więcej...

Sennheiser Momentum Free In-Ear Wireless

Świetne, rewelacyjne, niesamowite

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test głośnika JBL Charge

  • Opublikowano: środa, 23, lipiec 2014 05:57
  • 23 Lip

Spis treści

Charge, pomimo odczuwalnej wagi bardzo dobrze leży w dłoni. Przyciski rozmieszczono w łatwo dostępnych miejscach, połączenie z różnymi urządzeniami jest banalnie proste. W swoich testach wykorzystałem notebooka Dell, Vostro, tablety Gigabyte Tegra Note 3, oraz Manta MID1001 i smartfon Samsung Galaxy S3. W żadnym przypadku nie miałem kłopotu z podłączeniem. Łącze bezprzewodowe było podtrzymywane na całej powierzchni dwupoziomowego mojego mieszkania.

gonik jbl charge 15 20140723 1194289190

Przydatna okazała się funkcja banku energii. Korzystamy z niej podpinając do portu USB odpowiedni przewód i łącząc go ze smartfonem czy tabletem. W moim przypadku udało się naładować kilkakrotnie smartfona Samsunga i tablet Gigabyte. Oczywiście korzystanie z akumulatora głośnika, jako power banku powoduje zmniejszenie czasu jego pracy bez zasilania. Jeśli skupimy się tylko na słuchaniu muzyki i nie będziemy „podbierać” energii do ładowania innych urządzeń, Charge pozwoli nam słuchać muzyki przez 12 godzin i 20 minut. Taki czas osiągnąłem transmitując muzykę z mojego laptopa. Ładowanie trwało zgodnie ze specyfikacją, ok. 3.5 godzin – do zupełnie wyczerpanego akumulatora do jego pełnego naładowania.
Przydałby się jednak pilot, który pozwoliłby na sterowanie głośnikiem na odległość. Nie mam tu na myśli regulacji głośności, bo to jesteśmy w stanie wykonać przy pomocy smartfona czy tabletu (lub notebooka), a bardziej włączania i wyłączania głośnika.

gonik jbl charge 16 20140723 1814923583

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube