Rapoo V280

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

JBL Inspire 700 for Women

Słuchawki stworzone specjalnie dla kobiet

Więcej...

Navitel DVR MSR700

Mała, ale sprawna kamera samochodowa

Więcej...

Genesis GX58

Mysz dla snajperów

Więcej...

Asustor AS3204T

Skromny ale potężny NAS

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test monitora iiyama G-MASTER GB2783QSU-B1 Silver Crow

  • Opublikowano: niedziela, 04, grudzień 2016 07:01
  • 04 Gru

Podsumowanie

Iiyama G-MASTER GB2783QSU-B1 Silver Crow to niezaprzeczalnie monitor, który spodoba się graczom. Niestety, ma on swoje wady, z których największą - w mojej opinii - jest cena. Za monitor trzeba zapłacić ok. 1.500 złotych, co jak na monitor 27', nawet dedykowany graczom, stanowi sporą kwotę. Przykładowo, 29' ekran LG, też dedykowany graczom, kosztuje trochę ponad 1.100 złotych (ale ma za to znacznie mniejszą jasność i częstotliwość odświeżania 5ms). Może gdyby producent nie wyposażał monitora w mało przydatne dodatki, mógłby być tańszy? Po co np. graczom pivot?
W każdym razie, na pewno warto rozważyć ten monitor, chociaż nie należy się zamykać na propozycje innych producentów. Jak zawsze zachęcam do poszperania w sieci, poczytania recenzji i zastanowienia się nad wyborem.

monitor iiyama g master gb2783qsu b1 silver crow 1 20161202 1642734567

 Monitor a akcji

Plusy Minusy

Wbudowane głośniki
Duża częstotliwość odświeżania
Duży kontrast
Wysoka jakość wykonania
Pivot
Możliwość zmiany wysokości
Wbudowany Hub

cena

Moja ocena:

robot blogotech ocena 4

Platforma testowa:

Powyższe testy wykonałem korzystając z komputera stacjonarnego w konfiguracji:

asus p9x79 plyta glowna 660   cpu2  grafika  pamięć  system
 Płyta główna  Procesor  Karta graficzna  Pamięć RAM  System operacyjny
Asus B85M-G  Intel Core I5 4690K 3.5 GeForce GTX 660 Asus 2GB   8 GB  Windows 10 64-bit

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube