Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Recenzja opaski Goclever smart band Max Fit Premium

  • Opublikowano: środa, 03, październik 2018 05:15
  • 03 Paź

Przez moje ręce przeszło już kilka inteligentnych opasek, które ujawniły swoje wady i zalety. Czy udało się im zdobyć moją sympatię dowiecie się sięgając do bazy moich recenzji, a tymczasem opowiem Wam o kolejnym smart bandzie, który do mnie trafił. Tym razem był to Goclever Max Fit Premium.

Opaskę zapakowano w małe pudełko z klapką, pod którą w przezroczystym oczku zaprezentowano głównego bohatera tej recenzji. Projektant opakowania maksymalnie wykorzystał dostępną tam powierzchnię, by zaprezentować możliwości urządzenia. Na górze wypunktowano najważniejsze cechy, natomiast z tyłu umieszczono wszystkie lub prawie wszystkie funkcje urządzenia. Na zdjęciach umieszczonych na opakowaniu przedstawiono opaskę oraz nadrukowano kody QR ułatwiające pobranie aplikacji z Google Play i App Store. Przyznaję, że dałem się przy okazji wprowadzić w błąd, bo jedno ze zdjęć pokazuje opaskę montowaną w ładowarce, której w rzeczywistości nie ma w opakowaniu. Za to w komplecie producent dostarcza wymienny pasek w kolorze navy (czyli niebieskim).

goclever smart band max fit premium 1 20181002 1717089687

Opakowanie

Konstrukcja

Smart band wygląda tak jak wszystkie inne. Jest to mała, podłużna kostka, którą umieszczono pomiędzy dwoma częściami silikonowego paska. Paska, który dość łatwo odłącza się od opaski. Jest to możliwe dzięki specjalnym wykończeniom, na które nasuwa się pasek. Jedno z tych wykończeń wyposażono w styki, dzięki czemu zmieniło się ono we wtyk USB. To w ten sposób odbywa się ładowanie Max Fit Premium. I to dlatego na pudełku znalazło się zdjęcie opaski zamontowanej w ładowarce - adapterze.
W opasce zamontowano dotykowy wyświetlacz o przekątnej ok. 1 cala. Całą kostkę zakryto ciemnym tworzywem, jedynie na bokach wstawiono srebrne paski. Te dwa kolory zawsze doskonale się zgrywają, dzięki czemu wyposażone w nie obudowy prezentują się bardzo dobrze. I tak jest też w tym przypadku. Zwłaszcza, że całą gór wykonano z błyszczącego tworzywa. W dolnej części umieszczono przycisk, który wzbudza ekran. Po uruchomieniu widać ciemną ramkę otaczającą aktywną część wyświetlacza. Na spodzie, od strony ręki umieszczono czujnik pulsu, który co jakiś czas wzbudza się pulsując zielonym światłem. Nie ma więc nic zaskakującego – nie licząc sposobu zasilania wbudowanej w opasce baterii.

goclever smart band max fit premium 3 20181002 1583777998

Zawartość pudełka

Materiał, z którego wykonano urządzenie nie prezentuje się najgorzej, co jest zasługą błyszczącego tworzywa na górze i wspomnianych srebrnych pasków. I chociaż sposób ładowania opaski nie przypadł mi do gustu, to jednak ma on swoje plusy – nie potrzebujemy żadnej dodatkowej ładowarki. Wystarczy adapter USB na 230V, taki jak do smartfona, power bank lub komputer.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube