Tribe Gwiezdne wojny Pop Darth Vader

Słuchawki dla fanów Gwiezdnych wojen

Więcej...

Sennheiser IE 800 S

Słuchawki dla smakoszy

Więcej...

Sennheiser GSP 600

Gamingowe słuchawki dla wymagających

Więcej...

Natec Firefly Pro

Lampka inna niż reszta

Więcej...

Sennheiser Momentum Free In-Ear Wireless

Świetne, rewelacyjne, niesamowite

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test Lenovo Star Wars Jedi Challenges

  • Opublikowano: niedziela, 24, czerwiec 2018 05:58
  • 24 Cze

Spis treści

A teraz najważniejsze, czyli wrażenia z gry.

Rozszerzona rzeczywistość i Jedi Challenge to coś, czego każdy (a już na pewno fan SW) powinien co najmniej spróbować. Gwarantowany efekt WOW! Możliwość zanurzenia się w przestrzennej galaktyce, widok planet na wyciągnięcie ręki i przepiękna kolorowa grafika, która żyje, to coś niezapomnianego. Wybranie planety i przyciągnięcie jej do siebie pozwala zobaczyć bogaty kolorystycznie świat, na powierzchni którego przemieszczają się oddziały, a nad powierzchnią latają myśliwce. Umieszczone nad nim postacie, które prowadzą do poszczególnych obszarów, są bardzo wyraziste. Dużym plusem jest możliwość zmiany perspektywy, przejście kilka kroków w bok pozwala spojrzeć na planszę pod innym kontem, zaatakować wroga z boku itp. Efekt rozszerzonej rzeczywistości jest naprawdę niesamowity.

capture 020 23062018 181428

Gra w plenerze nie jest łatwa

Nie ma jednak rzeczy idealnych i tak jest też w tym przypadku. Podczas walki na miecze, klinga nie zawsze dopasowywała się do rękojeści - kontrolera. Czasami odchylała się o nawet o 30 stopni, nie były to jednak częste sytuacje więc jak na mój gust nie jest to problem. Więcej problemu sprawiał mi źle pozycjonujący się obraz. Czasami stół do holoszachów pojawiał się wysoko nad ziemią utrudniając, a czasami uniemożliwiając, przesuwanie figur. Niestety nie znalazłem nigdzie opcji pomniejszenia obrazu, nie znalazłem też opcji „wyjście” gdybym chciał np. zrezygnować z gry. Przyciski umieszczone na goglach Mirage, poza tym od zasilania nie funkcjonowały. Być może wirtualne przyciski wyjścia były generowane, tyle że poza zasięgiem mojego wzroku. To kolejna rzecz, która psuła mi zabawę – zmieniające się położenie obrazu. Czasami generował się nade mną, czasami za mną, nie znalazłem żadnej regularności, która wskazywałaby w jakich sytuacjach jest obraz poprawny, a w jakich nie. Zdarzały się sytuacje, gdy pojawiały się opisy odbite lustrzanie… Opisane problemy wiążą się jednak nie tyle z grą, co z samą technologią AR i konstrukcją gogli.

capture 016 23062018 181424

Z boku wygląda to zabawnie

No właśnie, gogle..po kilkunastu minutach gry ich ciężar daje się we znaki. Zwłaszcza jeśli jesteśmy w trybie Combat i walczymy mieczem machając nim na wszystkie strony. Zauważyłem też, że gdy smartfon Motoroli miał ok. 20% baterii, proces ładowania gry uległ znaczącemu wydłużeniu. Być może jest to specyfika telefonu, a może nie. W trakcie testów postanowiłem oczywiście sprawdzić kompatybilność mojego telefonu – Redmi 4X (Android 7.1.2) – ale niestety, pomimo dopasowania ekranu gry do otworu w kasetce na telefon (dla tego modelu smartfona, pasuje profil Galaxy S7) nie udało mi się, pomimo udanego sparowania, podłączyć kontrolera. W efekcie gra nie uruchomiła się. Być może jest to wina wersji Bluetootha, a może problem leżał gdzie indziej.

lenovo star wars jedi challenges 5 20180623 1625785044

Mój zestaw testowy

Zapomnijcie też o wykorzystaniu Lenovo Star Wars Jedi Challange do zabawy w plenerze. W słoneczny dzień cyfrowy obraz nakładany na realny świat jest po prostu słabo widoczny. Zdecydowanie lepiej wygląda to w pochmurny dzień lub w cieniu, biorąc jednak pod uwagę to, że obraz nie zawsze pojawia się nad Lokalizatorem – zabawa mimo wszystko może być kłopotliwa.
Opisane powyżej minusy nie przeszkadzały mi jednak w dobrej zabawie. Powyższe problemy nie występowały notorycznie, chociaż przyznam, że czasami było to uciążliwe. Na szczęście można przemieścić się w bok i dzięki zmianie perspektywy można sobie z tym poradzić. Na pewno możliwość obejścia stołu holoszachów i spojrzenie na figurki z każdej strony to coś niesamowitego.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube